Казка грає в житті діточок величезну роль. Це дивовижний світ магії. Занурюючись в цей світ, дитина стикається з частинкою себе непізнаного. Безпосереднє сприйняття в момент прочитання казки дозволяє дитині зазирнути у власне серце. Через казку малюк отримує досвід старшого покоління. Вона сприяє розширенню сприйняття світу дитиною, збагачує духовно, дає знання про життя і, його закони, сприяє розвитку фантазії і закладає творче начало. Уява допомагає дитині проживати ніби на власному досвіді сюжети реалій казки, що робить його мислення більш гнучким і розвиває інтуїтивне сприйняття світу. Висновки, зроблені після прочитання казки, можна назвати першими життєвими знаннями, досвідом. Казкова мова зрозуміла дітям будь-якого віку, це їхня стихія.
Головний герой казки на своєму прикладі вчить малюка активно діяти в будь-якій життєвій ситуації, не опускати руки, не йти в сторону. Йому приписують найкращі якості людини: хоробрість, сміливість, винахідливість. І якість, яка втрачається останнім часом, - доброта. Казки пронизані чарами, оповиті таємничістю, написані поетичною, образною і метафоричною мовою. Вони дають дитині нові відчуття і враження. Хороша добра казка завжди закінчується добре, що б не відбувалося протягом всієї розповіді. Добро перемагає зло. Негативні герої змінюються, щось усвідомлюють, отримують те, що заслужили або зникають зі світу даної казки. Позитивні герої теж змінюються, набуваючи нових якостей, і продовжують жити в світі казки вже в якомусь іншому обличчя. Все це формує оптимістичне ставлення до життя і почуття справедливості.
7 червня 2017 року в царство української казки запросила учнів 149 ліцею, які проводять дні канікул в літньому таборі, ЦДБ ім. Петра Панча. «У казці сила не мала, розуму нам додала» так називалися перегони за українськими казками, що дозволили дітям згадати улюблені казки, улюблених героїв казок, познайомитися з новими казковими персонажами. Дуже весело пройшли і казкові гри «Рукавичка», «На кращий колобок» та ін.